Online Marketing voor Zalenverhuur

U heeft een ruimte, zaal of zalencomplex die u graag wil verhuren? Natuurlijk kan het hebben van een groot netwerk en mond-tot-mond reclame u enorm helpen uw ruimte(s) te verhuren. Maar hoe bereikt u nu die mensen die u niet kennen en nog nooit van uw bedrijf gehoord hebben en op zoek zijn naar een zaal?

Die mensen bereikt u door slim gebruik te maken van een goede geoptimaliseerde website in combinatie met gerichte Google AdWords campagnes.

Mensen zijn dagelijks op zoek naar een zaal zoals die van u voor onder andere de volgende doeleinden:

  1. Verjaardagen
  2. Bruiloften
  3. Vergaderingen
  4. Familiefeesten
  5. Partijen
  6. Jubilea
  7. Etentjes
  8. Zakelijke borrels
  9. Evenementen
  10. Beurzen
  11. Gala’s
  12. Etentjes

Uw zaal vaker verhuurd dankzij onze online marketing strategieën.

Voor welke doeleinden is uw zaal (zalen) geschikt? We gaan ervoor zorgen dat mensen die naar een zaal op zoek zijn voor die doeleinden uw website gemakkelijk kunnen vinden wanneer zij op Google zoeken. Belangrijk is dus ook dat uw website gebruiksvriendelijk is en uw bezoekers een goed beeld geeft van wat ze precies kunnen verwachten als zij bij u een zaal huren. Door alles goed op elkaar af te stemmen zorgen we voor een zo hoog mogelijke conversie tegen zo min mogelijk kosten.




Mensen zijn op zoek naar uw zaal!

Dankzij onze handige online marketing strategieën gaan wij u helpen uw zaal/zalen vaker te verhuren. Hoe ziet een goede online marketingcampagne eruit voor zaalverhuurders:

  1. Een goed functionerende, snelle, responsive website is een must. Uw website is uw visitekaartje
  2. Duidelijke foto’s op uw site van al uw zalen en de mogelijkheden met aankleding
  3. Impressie video van uw ruimte(s) op uw website en social media
  4. Geef duidelijk op uw website aan wat er allemaal inbegrepen is wanneer men een zaal huurt
  5. De faciliteiten die uw zalen bieden duidelijk op de website
  6. Social media: Facebook en Instagram
  7. Heeft u foto’s van partijen uit het verleden? Plaats deze op een “impressie” pagina op uw website, een foto zegt meer dan 1000 woorden
  8. Het wel of niet vertonen van prijzen op uw website is een keuze, beide opties hebben voor- en tegenargumenten
  9. Een (of meerdere) zeer gerichte Google AdWords campagnes met meerdere advertentiegroepen. Bijvoorbeeld een groep “zaal huren bruiloft” en een groep “vergaderzaal huren”.
  10. SEO teksten die er voor gaan zorgen dat u stijgt in de organische resultaten op Google.
  11. Het aanvragen van een offerte moet zeer intuïtief zijn en uw website moet uw bezoekers aansporen een aanvraag te doen

Geen zorgen wij nemen uw volledige internet marketing uit handen zodat u zich kunt bezighouden met ondernemen.

Hoe kunnen we je bereiken?

Wat kunnen we voor je betekenen?

Comments

comments